divendres, de maig 25, 2007

Tarraco viva 2007

Com vaig anunciar, del 10 al 20 de maig s'han celebrat a Tarragona les jornades de reconstrucció històrica Tarraco viva. Si voleu podeu veure'n unes fotos aquí. De les diverses activitats a les quals jo vaig assistir -no gaires, perquè només hi vaig estar un dia- he de destacar per la seva gran qualitat l'escenificació de músiques i danses bàquics per part de Ludi scaenici, les lluites de gladiadors representades per Ars dimicandi, i el Thermopolium de KuanUm. Si no hi heu anat mai, l'any que ve tornareu a tenir-ne una altra ocasió.

4 comentaris:

Ana Ovando ha dit...

Espero que el año próximo puedas quedarte más tiempo, así tendrás más cosas que contar.

sgiralt ha dit...

O sigui, que m'he passat de curt, oi?

Ana Ovando ha dit...

Lo digo porque te quedaste sin ver a los legionarios, a la caballería, el campamento romano, los comitia ...

Akane ha dit...

Saludos,
Si te gusta la recreación histórica pero basada en Grecia te recomiendo: http://www.foro.xyfos.com/viewforum.php?f=12
Es el foro de Athenea Prómakhos que actuó en Tarragona y en Ampurias.